Meble do pracy

Na wygląd każdego pokoju i samopoczucie osób w nim przebywającym składa się wiele elementów. Z pewnością duży wpływ ma kolor ścian. Najczęściej sugeruje on charakter danej osoby. Człowiek żywiołowy będzie wolał mocniejsze kolory, a spokojniejszy łagodniejsze.
Jeszcze trudniej jest więc ustalić to, gdy mówimy o pokoju pracowniczym, który powinien być dostosowany do potrzeb wielu różnych ludzi.

Wystrój w pracy biurowej

Pracę w biurze charakteryzuje przede wszystkim działanie w skupieniu. Osoba, która pracuje np. w dziale obsługi klienta potrzebuje jak największego komfortu, aby móc się skupić na rozmowie z klientem, aby zrozumieć dokładnie, co mówi i jakie ma potrzeby.
Dlatego do Call Center z pewnością bardziej pasować będą lżejsze kolory, wystarczy, że ściany zostaną białe.
Jednak wygoda w takim miejscu wiąże się przede wszystkim z tym, jakie meble wybierzemy.

Meble do Call Center

Osoba, która pracuje na tzw. “słuchawce” przez kilka godzin siedzi przed komputerem z zestawem słuchawek na uszach. To oznacza, że powinna mieć jak najbardziej komfortowe warunki, gdyż może to wpływać negatywnie nie tylko na jej postawę, ale i na wzrok.
Najpowszechniejsze stanowiska podczas pracy w call center, to tzw. boksy płytowe call center. Składa się na nie kilka stanowisk w jednym rzędzie, oddzielone od siebie ścianką, która pozwala skupić się tylko i wyłącznie na pracy własnej, a nie sąsiada. Jest np. opcja boksu call center z wygłuszeniem, dzięki którym osoba obok nie słyszy swojego sąsiada.